“Ens hem d’anar constantment reinventant, el millor consell seria formar-se bé, obrir-se molt de cap i estar preparats per qualsevol cosa que pugui passar en positiu”
Aquest fou el consell que ens deixà Carles Enrich al De tú a tú el passat dijous!☺️
De tú a tú con… CARLES ENRICH
