“Jo els diria que no tinguin por de descobrir que els ofereix perquè potser acabin fent alguna cosa que no és el que s’esperaven al principi”
Gràcies Nuria Moliner per compartir reflexions tan inspiradores a “De tú a tú”
Pots veure l’entrevista completa aquí:
